The Burning Plain

Gårdagen slutade i alla fall med att jag åkte till Åsa (min moster) och tittade på film. Vi tittade på The Burning Plain, och den var faktiskt riktigt bra. Dock tror jag mer det är en tjejfilm..(?).
Här får ni en väldigt kort beskrivning av filmen;
Ett drama om sammankopplade kärlekshistorier. Om en mor och en dotter som försöker finna gemensamma band, efter den unga kvinnans svåra barndom.

Som sagt, den var faktiskt riktigt bra.

Efter det åkte jag hem, la mig i sängen och pratade lite i telefon. Sedan somnade jag ganska snabbt, och jag vaknade inte förens nu. Har sovit jättebra, och det kändes som om det var precis det jag behövde.

Idag blir det teater vid tre! Efter det vet jag inte vad som händer, kanske fikar lite med klassen eller något. Ska tjata lite på mamma med om en iPod, för jag måste verkligen ha musik. Det här går inte mer.

Kommentera gärna
Postat av: Anonym

2009-11-15 @ 12:34:59

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin