Bra dag!

Bra dag idag!

Började 10, hade svenska, lunch och slutade med matte vid 13:20.
Jag och Matilda hade glömt våra nycklar idag, så vi var tvungna att låna en mattebok och dela på.
Det gick jättebra! Vi jobbade på som sjutton och kompletterade varandra hela tiden; det inte hon kunde, kunde jag - och tvärtom. När vi slutade insåg vi att vi hade jobbat upp oss så att vi låg en hel vecka före i schemat! Haha, det får bli fler lektioner med team Emma och Matilda, eller vad säger du, Matilda?

Efter skolan träffade jag Romanna en stund. Det var verkligen så längesen vi träffades.
För er som inte vet så gick vi i samma klass 4an-9an.
Vi pratade om det typiska man pratar om när man inte träffat varandra på länge.
Efter att ha suttit och snackat med henne i ca. 2 timmar åkte jag hem.
Nu ska jag duscha (Rorro har rökt ner mig :() och senare ikväll åker jag till farmor en stund.
Efter det blir det Muppie (Rebecca) för hela slanten!

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin