Frågor eller idéer till bloggen?

Som ni kanske har märkt har jag inte uppdaterat bloggen ordentligt på ett tag.
Men igår fick jag en kommentar där det stod att man tyckte jag skulle börja uppdatera mer eftersom min blogg var rolig att läsa och man alltid fick "ett gott skratt" när man läste den. Jag blir alltid lika glad när jag får höra sånt här! :)

Saken är den är jag vet inte riktigt var jag ska skriva. Det är lov - vilket är underbart. Jag har dock inte gjort mer än varit i Stockholm några dagar. Vi kom dit på lördag kväll och åkte hem på tisdag. Vädret var skit rent ut sagt, men vi hade det mysigt ändå. (Förutom att jag blev sjuk, men det pratar vi inte om.)
Ska jag vara ärlig så var lovet inget jag hade längtat efter sådär sjukt mycket som man kan göra när man är trött på skolan. Nej, jag trivs så bra i min klass så jag tyckte t.o.m att det skulle bli lite tråkigt. Fast samtidigt; vem skulle tacka nej till en hel vecka med sena nätter och långa sovmorgnar?
Och på tal om min klass så är den verkligen fantastisk. Vi har kul! Jag ångrar inte mitt linjeval en sekund. Och trots att vi har hur kul som helst så fattar jag att dansarna i klassen kan tycka att vi är rätt jobbiga. Vi både syns och hörs om man säger så.


>>>>>
Jaja,
tillbaks till det där med min dåliga uppdatering.
Ni som läser får jättegärna komma med tips och förslag på vad ni vill att jag
ska skriva om. Kanske saker som skulle kunna bli dikter, eller fotoidéer.
Och nu verkar det ju vara jättepoppis med såna där "svar-på-läsarnas-frågor"-inlägg.
Så jag gör väl en sån jag med! Om det är något ni vill ha svar på ang. allt som rör mig och
min blogg, så se till att skriv en kommentar och fråga :)
<<<<<

Kommentera gärna
Postat av: Anonym

jag här igen. HAHA, vilken spammare jag känner mig som, trots att jag bara kommenterat igår (eller när det nu var..)



Hursomhelst.

Jag tycker att du ska fortsätta som du gör. Skriv om din vardag, lite oftare dikter och bilder.

Du är ju proffs på allt, haha! :)

Du får fram allt på ett bra sätt.

Fortsätt!

2009-10-29 @ 00:38:00

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin