Huttrar av kyla i värmen

Det första jag gjorde i morse var att ta en varm dusch. Åh vad härligt det var, och vad fräsch jag känner mig. Nu låter det dock som om jag alltid går runt och känner mig äcklig och ofräsch - så är inte fallet. Men jag brukar vanligtvis inte ha tid med att duscha innan skolan, så jag duschar alltid någon timme innan jag lägger mig istället.

Senare ikväll blir det bio med Isabel. Flickan som lekte med elden var tänk att vi skulle se :) Äntligen! Har velat se den sen den kom ut.
Ska se till att ta på mig rejält innan jag åker ner till stan; jag kommer antagligen vilja hem efter bion. Jag blir alltid sån när jag har varit på bio, jag får jättemycket energi i kroppen och måste ut.
Så ja, jag lär nog ta på mig hela min garderob för att inte frysa. Sitter nämligen och tittar ut genom fönstret och huttrar för mig själv bara jag ser vädret. Dimmigt och grått och antagligen jättekallt. Om en kvart ska jag ut i det där vädret. Jag fryser redan.
Har förresten prov i engelska idag, och har inte övat för fem öre. Vi hade visst runt 220 glosor vi skulle övat på. Vad bra att inte jag visste det!
Aja, det är nog mest repetition, så jag tror det ska gå bra.



Markus Krunegård - Stjärnfallet



Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin