Ja' e' tössti

Jag är fortfarande ensam, tro det eller ej, trots mina förhoppningar om en prins som skulle dyka upp på en vit springare och ta med mig till ett land där ingen någonsin behöver vara ensam eller uttråkad.
Jag har sprungit runt i mitt hus och druckit cola light (våga inte ens kommentera det där) och gnällt på min hund som gnällt tillbaka.
Har suttit lite i photoshop också, dock har det inte blivit mer än 3-4 bilder. Har gått till och från datorn lite då och då och gjort annat.
Just nu sitter jag på msn och skickar ljudklipp till allt möjligt folk.

De skrattar åt min dialekt.

Har jag förresten nämnt att många flabbar åt att jag bland annat säger båtta istället för borta, tossda istället för torsdag, tååta istället för tårta, och tössti istället för törstig?
Jag hatar min grova jönköpingsdialekt som dyker upp lite då och då.
Speciellt när jag är arg.


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin