Jag har din snopp-JAGMENARSMAK...

Igår låg jag ensam i mitt (väldigt tomma) rum, i min (väldigt sköna) 90-säng och lyssnade på (väldigt mysig) musik som Bo Kaspers Orkester fick stå för. Jag lyssnade igenom deras album "Hund", och kom efter ett tag till en låt som heter "En man du tyckte om". Låten var faktiskt bra, men det var en liten detalj som störde mig en aning (och faktiskt gjorde att jag inte kunde lyssna på låten utan att börja skratta). Det var att den började med "jag har din snopp i min mun". Hm. Lyssnade på låten om och om igen och funderade på hur man kunde sabba en bra låt med att börja med den meningen.

Idag var jag bara tvungen att kolla upp det - och nej, de sjunger inte snopp, de sjunger smak.

Tja, vad är det nu jag brukar säga till alla andra? Man hör det man vill höra.
Snusk-Emma.

Klicka här för att öppna låten i spotify.


(Glöm inte läsa inlägget under, ang. frågor och idéer till bloggen!)

Kommentera gärna
Postat av: Alexandra

HAHA!

Lyssnar på låten nu, välidgt charmigt!

Du är inte ensam om att höra lite "fel"

O nu vet jag ju även vad dem säger..

så det kan gå...



2009-10-28 @ 16:34:14
URL: http://secretmeq.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin