Med dig blir ingenting någonting

Nu sitter jag här med Göran och gör ingenting.
Fast att göra ingenting behöver inte betyda att man har tråkigt, det gör det i alla fall inte när jag är med henne.
Hon sitter och läser Hjärtans Fjörd och jag sitter och lyssnar på Jag har gått inunder stjärnor och skriver om att ingenting inte behöver vara just ingenting, och att ingenting inte behöver vara tråkigt.
Nu blev det mycket text om ingenting, men det gör ingenting va?
Eller äsch, det var ingenting.

Hon börjar bli trött, och snart ska vi bädda ner oss i varsin säng och småprata tills vi somnar.

Imorgon ska jag lämna in min mobil som är sönder.
Det går inte att lyssna på musik på den, och jag kan inte fungera normalt utan musik.

Godnatt.

Bo Sundström och Frida Öhrn - Jag har gått inunder stjärnor

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin