Febrig onge?

Vid fem tog jag bussen ner till mammas jobb och vi åkte tillsammans upp till A6.
Köpte lite kläder (Vila/Bik Bok) och en mascara (som jag varit utan i snart en heeel vecka! Amagaaad!), och så passade jag på att gå in på Bodyshop och fixa till mina ögonbryn, eftersom jag inte orkade göra det själv, haha. Det är faktiskt jättesmidigt att gå in där och låta dom fixa till dem! Kostar bara 85 kronor.

När vi gick där uppe var jag nära på att svimma flera gånger. Jag trodde att jag mådde bättre idag, men det gör jag uppenbarligen inte. Jag kallsvettades, svamlade så fort jag skulle säga något, blev jätteirriterad på minsta grej och kände för att gråta flera gånger. Men jag sa inget till mamma.
Hon skulle bara se mig som gnällig och bli sur, och säga att vi väl fick åka hem då.

Men när jag satt inne på Bodyshop kändes det seriöst som om mitt huvud skulle sprängas vilken sekund som helst, så jag frågade henne om hon kunde gå och köpa en vatten till mig. Efter en stund kom hon tillbaka med en Loka citrus som jag svepte i en klunk.
Helt sjukt.

Om jag har feber nu så går jag inte till skolan imorgon. Ska nog gå och kolla det nu.

Kommentera gärna
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Allt bra med dig? :D

2009-09-02 @ 22:34:29
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin