Sept. 28, 2009

Har äntligen laddat på mitt busskort, pluspoäng till mig!
Sitter i mitt allderles för varma rum och planerar resten utav eftermiddagen/kvällen.
Först kommer papi och hämtar mig; vi ska ner till Friskis och köpa medlemskort.
Sedan ska jag träffa kära Göran på stan. Vi ska ta en fika och prata lite innan vi går till teatern.
Vi får nog se hur det blir med det där nya manuset vi fick förra gången - alla var inte jättenöjda med det. Det kan hända att fler förslag på manus kommer upp idag, men annars kör vi nog på det vi fick förra gången. (Våldsam Kärlek är titeln)

Dagens spellista har mest bestått av Joshua Radin och Florence + The Machines (som spotify just nu så flitigt gör reklam för).


Älskar denna när låten väl kommer igång! (ca. 1 min in i låten)
Florence + the machines - Rabbit heart (raise it up)




(Till er som kanske undrar: Jag kommer inte låta min rubriker bestå utav bara datum, bara när jag absolut inte kommer på något. Personligen tycker jag nämligen att det är roligare om rubriken består av något ur textens innehåll eller i alla fall är någon man kan referera till texten.)


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin