Sömn och lite Joshua

Jävlar vad trött jag är idag.
Somnade inte förens vid fyra i morse, och vaknade två timmar senare i tron om att klockan var runt tolv.
Gårdagen var riktigt rolig! Jag, Wendela och Muppie skrattade som fan. Synd bara att Muppie var tvungen att gå rätt tidigt.

Papi hämtade mig vid halv tio, och det första jag gjorde när jag kom hem var att ta en dusch. Och en till.
Röklukten hade verkligen satt sig i både hår och kläder, usch.
Efter det gick jag och la mig, och vaknade inte förens vid halv tre.
Satte mig vid datorn och redigerade lite bilder, och här sitter jag fortfarande. Jag orkar verkligen inte göra någonting. Dock måste jag ut med min kära hund rätt snart, han har inte varit ute på hela dagen.

Har börjat lyssna på Joshua Radin! Att jag inte har lyssnat på honom innan!? Han är riktigt, riktigt bra. Hans låtar gör mig helt sentimental. Lyssnade ni på låten i inlägget under? Visst var den helt underbar?
Lägger in två till.

Joshua Radin - Closer


Joshua Radin - Everything'll be alright

Kommentera gärna
Postat av: emilia

ååhh .. sjukt bra ! :o

2009-09-29 @ 13:57:16
URL: http://emiliastarkenberg.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin