The Script

Har varit nere på stan med mami och fikat med henne, Bell och Caroline.
Bell och jag ska på språkresa nästa sommar så vi satt och planerade lite.

Efter det åkte mami och jag och handlade, och nu sitter jag här.
...vad roligt det där måste ha varit att läsa för er.

Aja, förlåt. Jag skyller på att jag är trött.


Lyssnat på The Script hela dagen idag. Favoriten är "The man who can't be moved" som jag också gått runt och sjungt på non stop.
Är nykär i den, den är så jävla bra rent ut sagt.



The Script - The man who can't be moved



The Script - Breakeven

Kommentera gärna
Postat av: EMMA

Wah. Mysig låt! :3

2009-09-14 @ 19:33:01
URL: http://ephotograph.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin