Uppdatering

Ja - jag tänkte att jag kunde skriva ner lite av det som hänt i mitt liv de senaste dagarna. (Om det nu är så mycket)

På fredagen åkte jag till Cicci! Resan tid gick hyfsat snabbt, och jag var lika exalterad hela vägen.  Helgen bestod bland annat av följande saker;
* Tittade på när Cicci spelade innebandy tillsammans med massa svettiga Järbo-boys som sprang runt och flåsade som franska bulldogs. (Nu kanske jag var orättvis - de flesta var faktiskt bra)
* Träffade Fanny, Emelie, Jonas, Tobbe, P och Cilla och spela Sing star samt Buzz. (Jag hade sån otrolig spring i benen så jag sprang ut hela tiden och försökte locka med mig folk - men nästan alla ville spela. Tråkmånsar :()
* Åkte in till Gävle, köpa massa heliumballonger och satte sig vid kanten av ån som gick genom stan. Där drog vi i oss två ballonger var och satt och sjöng "hallelujah". Jag vet inte om det var skratten eller heliumet, men jävlar vad snurriga vi var efter det.
* Körde sanning och konka och tittade på Mr. Bean med Johan, Jonas och Emma. Det var en riktigt kul kväll! Många skratt blev det. Särskilt när Cicci ställde sig på alla fyra och stönade "OH, I'M SO NASTY!" flera gånger i rad samtidigt som jag spankade henne.
* Gick till kyrkan med Cicci (som skulle sjunga) där vi möttes av ett dussin thailändare som stod och sjöng något som jag fick ont i öronen av. Jag blev sur över att de var så himla söta hela bunten.
Lyssnade sedan på när Cicci sjöng (<3) och sedan följde hon mig till stationen.

Hemresan var för jävlig! Mina hörlurar var sönder, så ingen musik kunde jag ha på. Dessutom tog resan så fruktansvärt lång tid (jag tror jag nämde det i något inlägg tidigare)! Åkte 14:40 och var hemma 21:40.
Usch.
Bussresan var dock rätt mysig. Filip ringde och underhöll mig nästan hela vägen.


Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin