Vad är en vän?

Bra dag idag!
Bra skoldag och jag mår i allmänt bara bra! Jätteskönt faktiskt.
Idag på svenskan fick vi några frågor vi skulle besvara. En av dem var "Vad är en vän?".

Jag började tänka lite på det där.
Vad är egentligen en vän?
Eller kanske; vad är en riktig vän?
Och vad är skillnaderna där emellan?

Kommer nog skriva en liten text om min tolking av hur jag tänker mig en vän, men först vill jag att ni besvarar frågan!


Kommentera gärna
Postat av: Cicci

jadu

En riktig vän är en sån betyder mkt för en, en som bryr sig om en, stannar hos en i vått och torrt.



En vän, är mer en sån man är med då och då.. typ, en bekant?



Jag vet inte riktigt, bara skrev något :o

2009-09-11 @ 14:45:57
URL: http://datebydate.blogg.se/
Postat av: göran

en riktig vän är som du

2009-09-14 @ 21:46:38

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin