Kusinerna in action!

 

Ungen säger: "Vi ska åka nu". Så gör hon inte det ;PppPp


 

 

 




Och så lite födelsedagssjungande!
(Lägg märke till hur Alva så duktigt ger mig mina kryckor)

 

 

 

Ignorera att jag låter skitlam. Hehe.
Jag var trött.

 


Kommentera gärna
Postat av: emmablid

GUD vad söta!

tycker du låter vuxen, jag själv låter ju som en man på film...

2010-04-20 @ 22:13:37
URL: http://emmablid.blogg.se/
Postat av: Sondell

Söta småmänniskor!



Du! underbart att du läser min blogg. Glömt att hälsa dig välkommen, så VÄLKOMMEN! kul att ha dig med på tåget till awesome-town & retardholm. Jag lovar mer av williams fula tryne inom den närmsta framtiden, vi försöker ta spårandet till nya höjder.



Grattis i efterskott btw. att vara 17 är totallt meningslöst. Tagga.

2010-04-20 @ 22:28:02
URL: http://krillesondell.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Dom är så söta att ja bara vill puncha dom i ansiktet!

2010-04-20 @ 22:41:57

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin