Mitt finfina 17-årskalas.

 

Underbart söta Moa får inviga dagens första inlägg <3 (Hihi, det står mitt namn på ballongerna)





Väldigt fint 17-årskalas igår med Amanda, Moa, Olivia, Malin, Julia och Göran (a.k.a Martina). Först blev det mat, jag hade (med liiiite hjälp från pappa) lagat kyckling i tacokrydda, med mangodressing och pitabröd. Det var supergott måste jag säga, även om jag inte var så hungrig när vi väl började äta. Det var däremot Amanda och Olivia!

Amanda och Olivia var nära att döda innan Moa tillslut ringde och sa att hon var på väg och att vi kunde börja äta.

Nu blir det ingen mer text - istället låter jag bilderna stå för berättandet. Det var en lyckad kväll och den uppskattades verkligen!
Bilderna är tagen med den nya kameran jag köpt (Nikon S640 - kompaktkamera), så kvalitén är inte lika bra som när jag fotar med systemkameran.

Hungriga babes.



 

 

Söta babes

Mina kryckor var poppis.

 


Sexiga babes.

 

 

Party babes.



Trötta babes.

 

..och en bara helt crazy babe.

 



Kommentera gärna
Postat av: cecilia

FAN VA SNYGGA NI ÄR I JKPG!!!!

hamnade alla människor med bra gener där eller?



puss

2010-04-17 @ 17:08:12
URL: http://datebydate.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin