Hej igen!

Åh herregud, går någon fortfarande in här? Jösses, jag har då inte varit aktiv i sommar. Det har väl i och för sig sin förklaring - har ju haft så himla mycket för mig! England i 3 veckor, husvagnssemester, Emmabodafestivalen och som avslut: en vecka i Prag med de finaste flickorna jag vet. Sommaren 2010 har verkligen varit den bästa hittills, och jag är så glad att jag har fått uppleva allt!
Pragveckan måste ju bara bloggas om - så mycket roligt hände att det skulle vara en skam om jag inte berättade för er (är det någon kvar som läser min blogg, kan tänkas?)

Idag började i vilket fall skolan igen. Det är väl lite blandade känslor; trevligt att få träffa klassen och så, men jag känner att jag utan tvekan hade kunnat tänka mig en minst lika lång ledighet till, haha.
Det i princip första som hände idag var att Moa (en av tjejerna som hänkade till Prag, och som börjar 3:an nu) kom fram till mig och gav mig en bitchslap. "Den var för att du inte har facebook!" sa hon innan hon bitchslap'ade mig ännu en gång. Trevlig tjej, det där!

Nejmen seriöst, alla hatar mig verkligen för att jag inte har facebook. Vart är världen på väg? Till och med min mor blev sur när hon fick höra att jag inte hade det. Man kanske borde ta och skaffa det igen? Jag hade det ju faktiskt ett tag, men tröttnade sedan och tog bort det. Ser ingen mening med det, faktiskt. Blir bara rädd när jag ser hur beroende folk verkar vara av det.

Anyway! Detta inlägg ska inte handla om varför jag inte har facebook, jag skriver mest för att berätta att jag antagligen kommer bli mycket mer aktiv nu igen när sommarlovet är slut. Så puss på er, så hörs vi snart igen! Ni vill väl inte missa Prag-inlägget? It's gonna be legen-wait for it-dary!

Kommentera gärna
Postat av: elin

jag läser din blogg fortfarande och väntar på dina spännande och bra inlägg! :D:D

2010-08-23 @ 22:02:36
URL: http://eluw.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin