Datorkunskap

Sitter i skolan och har datorkunskap, och det suger. Eller egentligen inte. Det är bara det att på det här området kan jag mer än själva läraren, så jag gör i princip ingenting på lektionerna eftersom det är så jävla enkla saker vi gör. Eller, jag gör i alla fall ingenting av det vi ska göra. Men min lärare verkar vara okej med det dock, han kommer och tittar lite på vad jag gör då och då.
Vi håller förresten på med Photoshop Elements för er som undrar.
Jag sitter dock i PS CS4 hela lektionerna och överredigerar massa bilder.

 


Kvalitén på bilderna suger eftersom jag sparar ned dem direkt från Deviantart. Men jag tänkte att jag kunde visa er lite bara för skojs skull.

Btw.
"Håll käften, annars fiser jag i din koran!"
Historialektioner och irritation kan kombineras rätt roligt.

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin