THIS IS A GOOD DAY TO DIE!

"En gång på ett barnprogram så var det en skittjock tjej, och så bodde det en fransk mus i hennes fettväck.."

Väldigt snabbt och slarvskrivet inlägg om gårdagen - skriver mer sen.


Gårdagen spenderades tillsammans med Matilda och Lovisa. Först åkte vi -vad som kändes som världens längsta- bussresa hem till Lovisa (tog typ 75 minuter). Jag satt och kommenterade hur otroligt utstött hon var, som bodde mitt ute i ingenstans men fick bara "husen ligger fan tätare här än de gör hos dig" till svar. Damnit. Sant.
När vi äntligen nådde slutstatione stod Lovisas käre far på andra sidan och väntade på oss med bilen för att köra oss den sista biten hem. När vi korsade vägen upptäckte jag ett rådjur som låg bara några meter från oss varpå jag glatt utbrast "nemen titta, ett rådjur!".
Vegeterianerna bredvid mig skrek. 
"Hihi, den är jättedöd!".
De skrek lite till.

Lovisa berättade den hemska upptäckten för sin pappa direkt när vi satte oss i bilen medans jag och Matilda fnissade åt min inte allt för ljusa kommentar "hihi, den är jättedöd".
När vi kom hem till Lovisa möttes vi av hennes urgulliga hund Bonzo (som jag senare konstaterade precis såg ut som odjuret från Skönheten & Odjuret). Sedan träffade jag hennes lillasyster, vars röst jag blev helt förälskad i. Så fort hon började prata förvandlades mina ögon till puppy-eyes oc jag fick fightas med lusten att kasta ned henne i en säck och rymma med henne.

Resten av kvällen bestod av pizzagodischipsochläsk,  filmer så som Skönheten & Odjuret och Bolt (jag är ett stort fan av Rhino the hamster, och satt och gapskrattade så fort han kom upp i rutan i princip) och massor utan Family Guy-avsnitt (seriöst, finns det något bättre?).
Sedan hängde vi lite på Omegle.com en del. Det var kul. Jag skrattade. Vi lyckades lura i en kille att mitt namn var Ansiktsburk, sedan snodde vi en bild på någon brud på google som vi sa var jag och skickade. Han tyckte bruden var snygg. Sedan skickade han en bild på sig själv. Han såg okej ut.
Han ville ha min msn. Jag sa "visst, men vänta lite". Han frågade om jag höll på att göra en ny msn.
"Nej, nej" skrev jag och gav honom den nya msn som jag precis skapat. Något i stil med "[email protected]". Vi kom dock inte in på den. Tråkigt.
Well. Vi somnade väl vid 3 någon gång, och vaknade vid 12. Jag skrattade lite och berättade för Matilda att hon pratat i sömnen. Hon hade bland annat börjat prata om att någonting smakade ost. Då berättade hon att jag gjort massa hastiga rörelser hela natten och gett ifrån mig massa konstiga, arga ljud/stön.
Jag fnissade.

Kommentera gärna
Postat av: milla

hahaha! jag dog lite.

mina kompisar tycker att jag är aningen knasig när jag skrattar genom ett helt blogginlägg.

2010-01-16 @ 16:18:07
URL: http://fleurdecassis.blogg.se/
Postat av: matilda

Jag ÄLSKAR rubriken! ;D HAHA!

2010-01-16 @ 19:19:07
Postat av: Lovisa

hihihi "it's awesome, its beyond awesome...ITS BEYAWESOME!"



jag börjar bli lite orolig för min lillasysters skull...

2010-01-17 @ 17:53:03
Postat av: matilda

Nu är ju rubriken ändrad. det var inte den jag tyckte var rolig..

2010-01-19 @ 15:42:50
Postat av: Emma

Matilda: ÅSHORVAAAAA

2010-01-19 @ 18:08:43
URL: http://emzofc.blogg.se/
Postat av: matilda

Precis!! :D

2010-01-20 @ 21:16:32

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin