- Hi! - VART!?

Väcktes igår av att Göran ringde och frågade vart jag var. Justifan. Skulle ju befinna mig på teatern vid tio och klockan var tjugo över elva. Damnit.
Det tog mig ytterligare en timme innan jag äntligen anlände.
Det första jag fick göra var att få en 5-sekunderslektion i vals av Adam. Blev lite snubblande och stampande på tår, men det gick faktiskt bättre än jag trodde, haha. Är verkligen såå dålig på att dansa. Tråkigt.
Efter ett tag kom jag i alla fall in i det och kunde koncentrera mig på lite annat än att inte snubbla. Då blev det lite roligare! Göran och hennes danspartner som dansade bredvid oss gjorde det hela ännu lite roligare; vi knuffades och gjorde fula miner (ni ska bara se Göran in action) åt varandra hela tiden. Måste ha sett mycket vackert och graciöst ut.

Några reptimmar senare tog jag bussen till Gränna där jag blev hämtad av Lovisa och hennes pappa. Vi åkte först och handlade lite och sedan åkte vi hem till Lovisa. Haha, vilken grymt rolig kväll det blev! Jävlar vad vi flabbade.
Först satte vi oss och tittade på Aladdin, hihi. Lovisas två småsyskon joinade oss efter en stund och fann det mycket roligt när Lovisa och jag sjöng med i låtarna och fnissade åt de dåliga skämten.

Resten av kvällen var som sagt skitrolig och jag skrattade en hel del. Speciellt vissa tillfällen /menande blick till Lovisa/.
Jag tänker dock inte berätta allt eftersom mycket av det innehöll en del hemlisar, fniss.
Kan däremot berätta att framåt två på natten var vi så trötta att vi på allvar fann detta hysteriskt roligt;
Lovisa: Titta! Ett vilt svin!
Emma: Nejnej, det är vårt svin..
(Get it? Hahaha. Sorgligt..)
Sedan skrattade vi en del åt rubriken också.

Nu ska jag försöka skriva ihop ett 5-minuters tal tills morgondagens svenskalektion.
Önska mig lycka till.

Och just det, någon som har tips om vad jag kan prata om? Det kan vara precis vad som helst.

Kommentera gärna
Postat av: EMMZ

brukar med fråga "var?" när någon säger hi eller haj (dvs hej) ;-)

2010-01-31 @ 20:03:02
URL: http://emmablid.blogg.se/
Postat av: erik

lycka till.

2010-01-31 @ 22:09:41
Postat av: Lovisa

hihiihihihi ger en menande blick tillbaka ;D

2010-02-02 @ 17:46:34

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin