Min lilla fisehund

Haha, min lilla fisehund ligger 2:a i hundonline's fototavling. Rosta garna! :) (Haha, "rosta".)


Kommentera gärna
Postat av: SVEN- OLOF

ÅH JAG SAKNAR DIG! Men du, jag tänkte fråga vad du vill att jag ska fixa för alkohol till dig! Hur mycket av varje och si o så. Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att dela på ett flak cider. PUSSSSS MISS YA BABE

2010-07-11 @ 11:27:23
Postat av: SVEN- OLOF

ÅH JAG SAKNAR DIG! Men du, jag tänkte fråga vad du vill att jag ska fixa för alkohol till dig! Hur mycket av varje och si o så. Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att dela på ett flak cider. PUSSSSS MISS YA BABE

2010-07-11 @ 11:28:56
Postat av: Rickard

aaaaaw, klart söt-algot ska vinna! :)

2010-07-11 @ 12:26:35
URL: http://ungpolitik.se

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin