And though it's up to me, I just can't walk away




Hej finfina läsare, idag är jag glad! Jag är helt utvilad (råkade dock missa en lektion eftersom jag sov till ett, och vi börjar då), det är superfint väder (inte ett enda moln på himlen - här ska fotas!), jag har inget gips (okej, jag tog bort det förra måndagen, men det känns ändå så jävla skönt), jag har fått många fler läsare på bloggen (och mycket fler kommentarer. Tack, det är jättekul!) och det är bara en vecka kvar tills sommarlovet börjar (åh, åh, åh). Dessutom sitter jag och lyssnar på en helt fantastisk låt från Anna Bergendahls nya album "Yours Sincerely". Säga vad man vill om henne och hennes flopp i ESC; hennes nya album är faktiskt riktigt bra. Jag gillar verkligen hennes röst.
Min favorit på skivan, som jag för övrigt sitter och lyssnar på nu, är "Melodramatic Mess". Lägger in den här under så ni också kan lyssna. Så jävla fin.

 


Kommentera gärna
Postat av: emmablid

den header (& design i övrigt) är gaaaalet fin!!

2010-06-02 @ 15:06:22
URL: http://emmablid.blogg.se/

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin