Light up, light up, as if you had a choice




Precis hemkommen efter en 50 minuters lång powerwalk. Sjukt skönt, åh vad jag älskar att promenixa, höhö. Hade precis varit och sett Sex And The City 2 med mamma och Anneli, och gick sedan hela vägen hem från stan (papi kom och lämnade Algot så han fick gå han också). Filmen var bra, men jag förundras över hur otroligt.. girly man kan vara! Haha, tänk er mig som Carrie? Eller Charlotte? Jösses. Det hade jag nästan velat se själv! Däremot älskar jag Samantha. Vad säger det om mig?

Imorgon ska jag klippa och färga håret! Ska bli mycket spännande, för jag har ingen aning om hur jag vill ha det. Kanske skulle börja titta på lite frisyrer? Hm. Eller så frågar jag frisören lite om vad hon tycker - fast de brukar oftast inte ha samma smak som jag själv.. njae, vet inte om jag vågar göra det, haha. Jag är löjligt rädd om min lugg, och de brukar inte gilla den så jättemycket.

Anyhow!
Nu ska jag ta mig en härlig dusch, sedan får vi se vad jag gör. Antingen lägger jag mig i sängen och myser, eller så sitter jag här och ugglar. Det förstnämnda låter rätt mycket mer lockande om jag ska vara ärlig.

Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin