So she built an army, with all her friends



Sitter på mitt livs sista datorkunskapslektion och gör absolut inget vettigt alls.
Igår lämnade jag in kameran och två av mina objektiv för rengörning/lagning (ett av objektiven har pappa så duktig lyckats tappa i marken). Nyss ringde pappa och berättade att det endast var kameran som behövde rengöras, och att objektivet som var sönder inte kunde lagas på plats, utan behövde skickas till Sony. Det kommer antagligen ta ett tag innan jag får tillbaka det, vilket är rätt surt eftersom det är det jag fotar med som mest. Jaja, skönt att få det fixat i alla fall!

Vid ett idag är det teatersport igen, och denna gången tävlar vi mot tvåorna och treorna. Det ska bli spännande, hoho! Ni är välkomna att titta.
Braheteatern klockan ett.


Och ännu en gång måste jag påpeka hur mycket jag gillar Anna Bergendahls nya album Yours Sincerely. Refrängen i låten "The Army" ger mig såna rysningar! Lyssna bara.


Kommentera gärna
Postat av: Lovisa

Gör klart din uppgift nu!

2010-06-03 @ 10:09:10
Postat av: Emma

Lovisa: GJORDE JU DET

2010-06-03 @ 17:23:20
URL: http://emzofc.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja, du är så duktig!

2010-06-03 @ 19:18:26

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin