Det händer aldrig mig.

”Det händer aldrig mig.” Hur många gånger tänker vi inte den tanken? Enligt oss själva är vi osårbara, ja näst intill odödliga. Vi är superhjältar utan krafter.

Hemska saker händer i världen, det vet vi.

 

Hemska saker kanske händer dig.


Men det händer inte mig.


Det händer aldrig mig.



Kommentera gärna
Postat av: zusanna

inte mig heller.

2010-03-24 @ 10:04:57
URL: http://zusannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

min kusin blev våldtagen och mördad av en "kompis" i somras, varför händer det mig? svårt att uppskatta att det inte händer något tills det väl gör det, värt att tänka på.

2010-03-27 @ 23:21:19
Postat av: Frida

Jag lever bakom en glasruta: jag kan se vad som händer, men ända veta att ingenting kan nå mig. För det händer aldrig mig heller.



Det var ett tag sen du skrev nått :)

2010-04-05 @ 23:12:10

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin