- ...En fråga kanske..? - Du vet frågan.




Lektion
: Ljudmedia.
Uppgift: Ge er ut på stan och ställ följande fråga till 15-20 personer: Vad tycker du om det nya teater- och konstershuset som byggs i Jönköping?

Jag och Lovisa gått runt på stan i två timmar, med regn som piskat oss i ansiktet, en inspelningsmikrofon som vi inte förstod oss på (vet inte hur många gånger vi lyckades börja spela in EFTER det att personerna i fråga hade pratar färdigt), stora hörlurar som fick oss att se ut som Musse Pigg's muterade kusiner och en motivation som var lika med noll.


Låter det kul? Det var det inte.

Fast faktum är att jag överdrev lite nu. Vi tog faktiskt paus efter bara tjugo minuter (efter ett x antal misslyckanden att ragga upp folk som ville svara på vår viktiga fråga) och satte oss istället på Napoleons och fikade.
Sedan fick jag cravings efter polkagrisar, så vi var tvugna att leta igenom både Hemköp och Ica för att jag skulle kunna bli lugn, men till ingen nytta. Helvetesaffärerna sålde inte polkagrisar. Lovisa föreslog Marabou med polkasmak, men det dög inte för mig.
Jag slog om helt och köpte naturgodis istället. Det stillade (konstigt nog) min polkagrishunger.

Nu har jag inget mer intressant att skriva. Peace out.

Kommentera gärna
Postat av: Lovisa

Men imon kmr du till polkagrisarnas hemland...stad. 5 strutar för 140kr! WOHO!!!!

2010-09-17 @ 17:12:01

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin