<3

För några timmar sedan stormade en får-liknande varelse in i mitt rum och började pussa (slicka*) mig i ansiktet.
Min fina, fina plutt är hemma! Ni ska bara veta hur glad jag blev! Och han mår bra! Dock får han massa mediciner och är supertrött (somnade som en liten bebis i soffan med huvudet på en kudde), men han l e v e r <3 Åh. Fan vad jag älskar honom, min fina plutt. Vet faktiskt inte vad jag skulle göra om han försvann.




Firas med en härlig låt!


Kommentera gärna
Postat av: Lovisa

Hurra vad underbart! och vilken fin bild :)

2010-09-10 @ 22:03:00
Postat av: Anonym

åh! Lättad! Vet att du skulle dö om han försvann. Och han är ju faktiskt rätt söt ändå. Luktar lite rumpa i munnen, men tröstar säkert bra med sin burriga päls

2010-09-11 @ 00:10:10
Postat av: göran

eh, det var jag

2010-09-11 @ 00:10:32

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin