Jag måste fixa designen på bloggen, blah!

Idag har jag varit och fixat bilder till utställningen. Det blev lite panik så jag vet inte om jag fick med alla jag egentligen ville ha, men jag tror nog att blir bra ändå!
För er som inte vet vad jag pratar om så kan jag berätta att jag ställer ut mina bilder på Johans Café (Jönköping) i fre-sön denna vecka. Ta gärna en titt!

Passade på att köpa en ny piercing när jag ändå var i stan. Den senaste har egentligen varit allderles för liten/smal, så den har åkt ur näsan hela tiden. Nu fick jag tag på en som var precis så tjock som jag ville ha den, men den är så jäkla stor att det hela tiden känns som att jag har värsldens största snorbuse i näsan.. mindre myisgt det där. Jaja, jag vänjer mig nog snart.

Imorgon är det torsdag, och som vanligt när det gäller torsdagar så jag är inte ett dugg pepp. 8-17 är faktiskt en jävla pina, även om teater står på schemat. Blööh, jag hatar att dagen är så lång (hur ska det egentligen gå för mig i vuxenvärlden med jobb o s v?).


Aja. Annars känns livet faktiskt rätt okej! Nu gäller det bara att ta tag i skolan.


...Btw, Maroon 5'v nya album Hands All Over ger jag två tummar upp! Sjukt bra faktiskt. Favoriterna är Shutter, Just A Feeling och Runaway.

Kommentera gärna
Postat av: Victoria

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 20:26:33
URL: http://djurförsäkring.net

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin