Jag är sur

Hemma idag pga. feber.
Men imorgon går jag till skolan även om den fortfarande sitter i; jag tänker inte vara hemma.

Sitter och är sur på många saker.
Jag är så sjukt sur på folk som jag inte förstår mig på. Som hör av sig när det passar dem och inte svarar när jag sedan behöver någon att prata med. Jag är sur på min pappa som började gorma så fort han kom hem. Jag är sur på min bror som.. tja, säg något han inte gör.
Jag är sur på att jag gråter allt för lätt nu för tiden. Det behövs inte mycket för att det ska brista och antingen gräver jag ner mig i min säng eller så sticker ut kommer inte tillbaka förens jag lugnat ner mig, och det brukar ta ett tag.
Jag är sur för att det inte känns som om det finns folk som bryr sig - och jag är sur på mig själv för att jag vet att det absolut inte är sant.
Jag är sur för att jag bara skriver om ensamhet och kyla nu för tiden.
Jag är sur för att hösten inte svarade på det brev jag skrev.



Kommentera gärna

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin