jag hoppas vi finnes oss i slutet av en smörig kärleksfilm



huvudet dunkar, något bränner bakom ögonlocken
dricker lite vatten i hopp om att jag ska kunna skölja ned den där klumpen i halsen
(kan någon dunka mig hårt i ryggen? jag tror jag håller på att kvävas)

hjärtat dunkar
jag omfamnar luft men i mitt dunkande huvud är du där
och vass som fan är den,
luften tusen nålar i hjärtat och jag börjar gråta
tänker att,
fan vad patetiskt, tänk om någon skulle se mig nu


I'm falling, I'm falling for you
Oh darling it's finally true


och nu ligger jag och lipar för att det inte är helt som jag vill
att du är där och jag är här och att allt inte är så perfekt som i slutet av alla dåliga
kärleksfilmer
fast å andra sidan har vår film just börjat
och jag vet inte om den är bra än
men omslaget ser bra ut
jävligt bra faktiskt


jag gråter inte längre

Kommentera gärna
Postat av: Rickard

Puss på dig Emma <3

2010-08-09 @ 10:37:53
URL: http://ungpolitik.se

Skriv mer än gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin